Superslappasöndag..

.. om det ändå vore så.
Mamma väcker mig klockan 10 och säger att jag måste följa med ut och dra en jävla massa grenar till någon himla eldplats. När hon märker att jag tar så oerhört lång tid på mig att få i mig frukosten säger hon att jag istället kan få dammsuga nedervåningen. En lätt match. Men varm. Jaja, nu är det gjort i alla fall. Funderar på att ta övervåningen bara för att vara så snäll som jag faktiskt är. Höhö.

Igår fixade jag tickets till Bruce Springsteen. Känns jävligt skönt.

Inatt drömde jag en rätt kul dröm. Jag och Katarina (koolakattis.blogg.se) hade inte träffat varandra på hundra år typ. Sen rätt som det är ska vi båda vara med i nya Big Brother. Haha. Ja, vi två i ett sådant hus, a nono combination! Men det var jävla kul!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0