19:49

Idag är det fredag och veckan är äntligen slut. Det har fan i mig varit en hektisk jävla vecka. Mycket att göra, mycket att tänka på. Dessutom så har det hänt ett gäng tråkiga saker. Yäk :(

Imorgon är det partaj för mor min, herregud vad jag har att stå i då. Det blir jobbigt men säkerligen roligt. Kul att det kommer så många gäster också. Jag står för musiken, jobbigt. Det blir typ Orup. Bra där Emelie.

Köpte en klänning idag, JAG SOM INTE FICK! Eller fick och fick, numera får jag göra det mesta utan någon förälders tillåtelse men jag hade verkligen bestämt mig för att inte kasta bort en massa jävla pengar på något som jag egentligen inte behöver. Men den här klänningen skulle jag ha köpt för jättelänge sen, men när jag, Malin och Simona var till stan så fanns den ingenstans. Idag fanns den och den var på rea, jag slog till. Orkar inte säga mer om det nu.

Danke!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0