aprilapril




Jag ska alldeles strax iväg och jobba. Efter jobbet ska jag hem för att äta och sedan iväg på träning.
Sen har jag en jätteviktig grej jag måste fixa också. Vet inte riktigt hur jag ska komma igång med den. Det löser sig förhoppningsvis. Imorgon ska vi öva det där stupande läget på sidan, vi ska öva på varandra. Då vet ju jag vem jag skulle vilja öva med.. det är tyvärr omöjligt eftersom han inte går i klassen. Inte på skolan heller för den delen. Han jobbar inte ens i närheten. Vilken jobbig situation liksom.



The name is Brother Daniel and it's Broder Daniel Forever. That's the only life I know. Puss
Kommentarer
koolakattis:

Men du kan få ha mig istället :)

2008-04-03 @ 18:53:42

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0