fingrarna i halsen

Jag har precis skrivit klart ungefäär hela mitt arbete som jag trodde skulle vara inne nästa tisdag men som nu ska vara inne på tisdag som kommer om två dagar. Det blev ok, ska lägga till lite imorgon.

Nu har jag bara två saker kvar att göra till imorgon. Den ena är jobbigare än den andra men jag klarar det nog. Dessutom blev jag så otroligt pepp nu, men jag önskar att Malin fyller år om några dagar eller att hon redan har fyllt år.

Jag har namnsdag idag, enligt djungeltrumman.se hahaha. Jag tror inte att jag har haft det på 7½ år...

Söndag 20 april
Amalia och Amelie och Emelie har namnsdag.

Kommentarer
Franz i Fireside:

Klanka inte ner på min stavning, bitch! Gör nåt konstruktivt istället och länka till min fräna blogg!

P.S. Du är den bästa bloggaren i Sverige.

2008-04-20 @ 20:11:01

URL: http://beherenow.blogg.se
Malin:

Jag önskar också att jag fyller år snart, helst imorgon. :/

2008-04-21 @ 22:59:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0