förbjudet

Onsdag. Muntlig redovisning på etiken. Uppspelning av pjäs i svenskan. Till stan. Först med Karin och sen kom Simona. Köpande av piercing (haha). Rökande. Mot pendeltåg. På pendeltåg. Sms.

B r o d e r D a n i e l ska göra en allra sista, alltså ALLRA SISTA spelning. Dom tänker göra den på Way out West, i Göteborg. Jag och Simona höll på att dö på tåget. Det var i och för sig bara hon som hyperventilerade, jag hade för ont i huvudet. Folk tittade konstigt men vad fan gjorde det? Vi hade fått reda på att Broder Daniel ska lira. Dom ska stå på en scen och framföra alla dessa felfria låtar. Jag har fortfarande ont i magen pga detta. Det är nördigt stort. Det skulle vara ännu nödrigare stort om jag fick se dom live. Broder Daniel, live and direct, på hemmaplan, jag svimmar. Jag svimmar.
Kommentarer
Simona:

DET KOMMER BLI SÅ VACKERT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0