my guitar wants to kill your mama

En utomordentligt bra dag idag. Faktiskt. Skönt väder, mestadels i alla fall. Bra människor. Kort dag i skolan.
Den var för lång.

Jag känner mig bra just nu, tänkte göra det ett tag också. Lite överlägsen nästan. Känner för att kolla överlägset på andra men det tjänar ju verkligen ingenting till och är rätt dumt men det känns ändå som att jag kan göra det. För att jag är överlägsen. Usch så fjantigt det låter.

Ångest är inte bra. Men jag gillar personen som innehar ångest ändå. Mycket.
Kommentarer
Sim:

Haha vem av alla oss som har ångest menar du då?

2008-04-15 @ 18:41:45
Malin:

ångest är hett. Lite gosigt. Men när det drabbar en själv så fryser man till, får lite spasmer, hjärtklappningar och blir ledsen. det är tråkigt.
du är söt

2008-04-15 @ 20:34:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0