imsdal

Jag ligger och tuggar på ett gummi. Nej Katarina jag tuggar inte på en kondom.

Imorgon börjar det. Det där man så jävla gärna vill komma bort från under större delen av tiden. Men som man faktiskt kan längta till lite, när man varit borta tillräckligt länge. Längtan efter rutinerna. Tryggheten i att alltid åka till samma ställe varje eländiga morgon. Kan inte säga att jag har känt en ordentlig längtan den här gången. Visst, skönt med rutiner igen. Kanske kan få igång disciplinen och så vidare. Men annars, nej, jag längtar inte alls. Idag tränade jag för första gången på hela sommaren. För första gången sen i maj var det nog. Det gick förvånansvärt bra. Sen att jag inte kommer kunna gå upp för trappen, inte kunna gå på toaletten, inte kunna skratta osvosv. det är ju bara en bonus. Huh.
Kommentarer
Katarina:

Varför skulle du tugga på en kondom? Jag har dom ju här...

2008-08-22 @ 21:17:10

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0