jag såg inte csi idag

Du har precis skickat en vibb.
Emelie säger: oj
☆kmma säger: OJ ja, fan EMELEI
☆kmma säger: jävligt onödvänigtd det där va
Emelie säger: hahah
Emelie säger: jag kom åååt!
☆kmma säger: mm, ska jag också säga när jag släpper stenen i huvudet på dig
Emelie säger: hahahaha
☆kmma säger: aa, vi får väl se om du skrattar lika mycket då

Karin är liiite läskig. Jag har gjort om helt och hållet i mitt rum. Känns bra tror jag. Dock några detaljer som inte riktigt är klara än. Konstig vecka. Min morfar skulle fyllt år i fredags. Kändes underligt att vara på kyrkogården, jag är aldrig där nästan och nej det beror inte på att jag är slö. Nu måste jag koncentrera mig.
Kommentarer
Karin:

hah ! :D

2008-08-19 @ 15:22:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0