vecka 35

Det säger nog ingen speciellt mycket. Förutom att det närmar sig jul. Kul. Julkul haha.. kul.

Ikväll ska jag träna, förstår inte att jag ger mig in på det igen, år efter år.

Jag har snackat engelska hela dagen känns det som. Började nästan igen när jag kom hem. Kul haha. Engelska är bra. Anledningen är att vi har fått en utbytessak till klassen. Lucia heter hon och kommer från Italien. Kul faktiskt. Oj vad mycket som är kul idag. Kaffet i cafeterian var utsökt gott idag dessutom. Igår var det blaskigt. Kanske ska kommentera kaffet efter varje dag. Sen göra någon slags utvärdering i slutet och se medelbetyget på kaffet under hela terminen. Kan ju bli väääldigt intressant.. hrm.

Bad cash quartet. Otack.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0