a cracked smile and a silent shout

Förstår inte att The Knife kan vara så äckligt bra. Jag blir lugn av deras musik samtidigt som den kan vara bästa partystartern. För max 5 minuter sedan skrev jag ett väldigt långt inlägg. Tanken var att skriva ett nästan exakt likadant nu eftersom det tidigare bara försvann, men då sa någon till mig att det vore drygt att skriva allt igen. Ja, tack som fan, jävligt drygt.

Imorgon tisdag är det en lustig dag. Since jag har valt att skriva en inlämning om Kina behöver jag inte komma till skolan där annat folk sitter som slavar och skriver ett prov om Juridik. Detta innebär att jag inte har någon lektion alls tidigare än 13:05. Det i sin tur innebär att jag kom på den genialiska idén som innebär att åka till Skärholmen för att dels döda tid och dels för att införskaffa några julklappar både till andra och någon till mig själv. Jag har fått med mig Katarina. Karin, vore trevligt om du hakade på.

Blir lite ströjobb i veckan, klirrklirr.


Det var en suverän dag i skolan idag. Dessutom var utgången i fredags den bästa på länge. Tycker synd om er som inte var med mig, Simona och Malin den kvällen, ni som inte fick er beskärda del av oss. Hoppas tyskarna hittade rätt...
Kommentarer
S:

Att du inte nämner ett ord om våran sånginsats idag gör lite ont i hjärtat.

2008-12-08 @ 23:29:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0