peters kateter med simba och nala

Postat av: S
Att du inte nämner ett ord om våran sånginsats idag gör lite ont i hjärtat.
2008-12-08 @ 23:29:26

Det var ju just det där jag skrev om i inlägget som blev raderat!!!

Det hela utspelade sig i skolans hang-out. Kaffen. Jag, Simona och Katarina satte oss i två soffor. En gitarr hängde över oss och jag gick direkt till damen i kassan och frågade om jag fick lova att spela lite på den. Visst, sa hon, Den är till för elever att spela på. Woho! High five och så vidare. Det började med vissa självklara små låtar, däribland någon BD och så. Sen fick vi tillökning i form av Peter och Mickis. Det var väldigt spännande, särskilt Peter eftersom det var han som skulle få sin kateter.

Jag kan faktiskt inte redogöra för hela händelseförloppet men det var helt klart en av dom bästa stunder i skolan på vääldigt länge. Det tackar jag mina medarbetare för. Puss på er.
Kommentarer
Anonym:

Simona är nöjd, puss

2008-12-08 @ 23:48:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0