strålande hjul

Igår hade jag och Frida en jättemysig dag tillsammans. Vi åkte in till stora staden och åt lunch med pappa. Mmm, thai!
Sen ville Frida bestämt gå in på Buttericks, jippi! Lovar att vi var där i minst 35 minuter. Hej och hå.

Efter att ha gjort hela stan så åkte vi till Karolinska i Solna för att kolla så att läget med Annika var bra. Hon var medtagen men mådde förhållandevis bra. Tacka fan för morfin alltså.

Sen bar det hem och där väntade far vår.

Idag hade jag självklart inte alla julklappar klara så det fick bli stan igen, den här gången med Katarina och hon är ju lite vuxnare än Frida, kan man tro...

Hittade allt jag behövde. Åkte till Micke för att byta julklappar och jag fick en jättefin tavla och två halsband. Hihi.
Tänkte lägga upp några bilder snart, det har blivit så några på senaste tiden. Håll tillgodo för fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0