summering

Å. Hej och välkomna tillbaka bör jag kanske säga. Men nej, jag skiter i det. Nu känns det som att helgerna är över, fast bara en av dom har varit. Jag tänker aldrig att nyår är en helg. Det är mest alkohol och glitter jag tänker på då, men det är ju bara jag och mitt huvud.

Julafton var mysig och lite vit, tack frosten. Gjorde dock en dum grej. Jag beslöt att följa med Bittan och Frida till kyrkogården och det kändes vill jag lova. När jag fixat körkortet ska jag köra ut dit själv. Bara jag och bilen. Lite läskigt men det är någonting jag verkligen vill göra.

På annandagen tog jag och Malin tag i våra saker och stack ut. Det blev först Knast och sen 90s. Bör jag nämna dom där två timmarna i Gröndal också? Haha.

Gårdagen spenderades alltså som bakis. Lite förvånad över hur bakis jag faktiskt blev.

Ikväll vankas det middag som hålls av födelsedagsbarnet. Som vad jag vet fyller år först imorgon. Det blir nog trevligt då jag har fått alkoholhaltiga drycker.

Bilder ja.

Ny kamera.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0