totausenandnajn

Ja gott folk, det är så här jag har spenderat största delen av denna högtidliga afton. I sängen. Jag har dock varit finklädd och så. Jag har glott en smula på Heroes, äntligen börjar det hända något. Nu funderar jag på att fortsätta att glo på OC lite. Har väl halva första säsongen kvar skulle jag tro.

Jag gick till sängs innan tolvslaget, men Bobbo kom och väckte mig runt 23.40 och var helt panikslagen och nästan gråtfärdig eftersom jag låg och sov för det fick man ju inte göra. Då fick jag så jävla dåligt samvete. Vad har jag uträttat den här dagen? Jag har ätit god mat och druckit gott rödvin men jag har inte varit nöjd. Jag har försökt förstå varför jag valde att stanna hemma istället för att roa mig med vänner. Jag var och är fortfarande jävligt sliten känner jag. Det har blivit lite mycket på senaste tiden. Först rejält och hemskt i söndags och därefter lite mjukare men än dock igår.

Jaja. Nu är det klart i alla fall. Jag hoppas att Simona får en tokbra resa till Gran Canaria och att hon och Malin har haft en jättebra kväll. Verkar inte som om sms:andet fungerar som det ska då mina sms till er inte vill skickas iväg. Nåväl. Ni är fina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0