"vadå tycker du att han är snygg eller vadå?"

Ja, mycket riktigt sitter jag i soffan med Frida, also known as Bobbo. Hon frågar "pinsamma" frågor och får inga svar vilket hon självklart inte tycker om. "Men Emeliiiiiiiiiiiie kom igen då, berätta, har du hånglat?" Hon är ju alltså 10 år. Hon skulle bara veta vad jag har gjort. Huhu. Frida läser det jag skriver. "MEN HAR DU GJORT DET DÄR?!, NU VÅGAR JAG INTE SÄGA VAD JAG MENAR JU." Jag låtsas som ingenting... "Vad tror du om mig egentligen?" "Men du tar ju p-piller... vad är det?"

Lord. Det ska nog bli kvinna av henne någon dag också.
Kommentarer
Katarina:

Haha, jag vill också vara 10 år och omedveten om livets faror. Att få barn alltså.

2008-12-02 @ 19:22:42

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0