x-mas

Jepp, so they say. Time for christmas. Det känns inte speciellt bra att skriva det på engelska. Vill helst inte tänka på VARFÖR vi egentligen firar jul. Fine att många gör det just för det där som hände, men jag gör det inte.

Oj vad det var en tid sedan jag skrev här sist. Det har inte hunnits/orkats med den senaste tiden. Har verkligen inte velat skriva en massa klagoinlägg om hur tråkigt jag har haft det med inlämningar hit och dit och med dittan och dattan. Nej då får det hellre vara samma gamla inlägg som ni möter när ni klickar in hit. Inte för att "ni" är fler än typ... två-tre pers?

Jaja, i onsdags var det finally utång. Efterlängtad och det var mysigt röj. Det blev Malin och Karin som fick stå ut med en inte alltför drunken Emelie under kvällen/natten. Träffade mycket trevligt folk.

Idag fredag var det avslutning, sjukt irriterande rektor som förklarar om julbockar och säger Jesus en gång för mycket.
Sen träffade jag Simona och vi åkte hela vägen till stan för att fika, det var det värt. Mycket mysigt och trevliga planer smides(heter det kanske "smiddes"? Eller "smeddes"? Vem fan har koll på det? Haha, vi smed planer. Oh yes we did. Money money, come out come out wherever you guys are.

Imorgon har jag match på förmiddagen, sedan blir det julstäd och därefter ausgang. He he he he muy bien.


Jag är så glad över att det är lov, ungefär som på bilden.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0