Heartbeat

Yea, whatever, som jag och Millan kom fram till imorse på väg till bussen. Alla hjärtans dag är nog den onödigaste av alla högtidsdagar. Spelar ingen roll om man har någon eller inte. Lika jävla onödig. Det är ju inte direkt så att det SKA vara så att man tycker om någon EXTRA mycket bara för att det är alla hjärtans dag. Det verkar ju bara jättedumt. Jag förstår i och för sig dom som firar skiten. Men vissa går faktiskt över gränsen.
Eller som Simona sa; "När jag och Jocke träffas varje helg är det som Alla hjärtans dag." Det lät mycket bättre tycker jag. Heja er!

Nåväl, jobb ikväll. Ryck in ba! Börjar halv 6 och jobbar till en obestämd tid. Känns ju rätt bra ändå. Hinner i alla fall plugga och äta en bit hemma. Perfekt.

Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska göra med skolan, är så jääääävla förkyld och krasslig. Funderar på att bara gå på första lektionen. Den är viktigast imorgon. Ska redovisa om arbetet i Etik. H&Ms uppförandekoder har jag och min grupp arbetat om. Mhmm..
Kommentarer
Johanna:

Vem tillbringar du alla hjärtans dag med? Svara i min blogg!

2008-02-14 @ 16:31:05

URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Simmo:

Heja mig!

2008-02-14 @ 18:23:01
Malin:

Heja simona!

2008-02-14 @ 21:28:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0