Pepp

Idag bär det alltså av mot sydligare breddgrader. Närmare bestämt Halmstad. Det ska bli otroligt roligt. Vi som åker är Malin, Simona och Emelie. Herregud så det kommer låta på tåget. Men det är ju bra, det är ett  bevis på att vi lever, tror jag...

13:26 avgår tåget från Fleminsberg (Stockholms Syd). 11:40 går min buss som ska ta mig och M&S till Tumba. Där ska vi shoppa i varenda butik. I alla fall i minst en mataffär. Grymt!

På torsdag händer det som ska hända, eller alltså, anledningen till varför vi åker till Halmstad. Den där gruppen "Kent" ska ju leka med sina instrument på ett tillfredställande vis. Men så bra!

Tack Daniel förresten, för att vi får våldgästa dig. Hoppas vi låter bli att våldta dig. Malin........
Kommentarer
Sanna:

Vad roligt.
Ha en bra dag:)

2008-02-20 @ 09:01:58

URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Anonym:

Hahaha, vad då "Malin...":(
jag tycker inte om att våldta folk...
eh. who am I kidding :/

2008-02-20 @ 09:27:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0