R.E.S.P.E.C.T.

Sitting here by the phone... Rockin Chair is a pretty damn good song by Oasis.

Well well. Torsdag idag har vi. En väldigt kort dag i skolan. Sam/His, vad gjorde vi egentligen? Jag, Karin och Katarina... jag minns inte, men det hade fan inte med ämnet att göra. Jag tror jag lyssnade på Katarinas bröst. Karin var mest pilsk.

After that, we went down to the Cafeteria. Bought some unhealthy stuff. Later on, we had this Swedish-test. It went well I think/hope. Litteraturhistoria är inte skiten, fy fan vad tråkigt det är. Det är verkligen med noll glädje som jag pratar om det, när jag pratar om det.. vilket jag helst inte gör.

Jag sitter ju faktiskt by the phone, but I'm not waiting for my memories to come and plaaaaay. Oasis hihi.
Jag väntar faktiskt på ett samtal från en som heter Mia. Mia heter alltså hon som ska ringa till mig.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0