Bokad

och klar... nästa körlektion alltså, duktigt av mig.

Har dessutom hämtat ut alla böcker o dyl. som man tydligen måste ha för att klara av att ta körkort i dagens samhälle.
Kommer ihåg för några år sedan när man såg alla "unga" sitta på tåget och läsa i Körkortsboken. Det gav vuxenpoäng vill jag lova.

Var med Katarina i Huddinge en sväng och hittade finfina grejer, en klänning och en top blev det. Kul. Behövdes ju verkligen... not.

Imorgon ska jag, Emelie, stanna kvar i skolan två timmar för att se en film som lär hålla på i ungefär lika många timmar. Hur ska jag hinna hem och så för att sen kunna vara i Broängen vid sju? Ojoj, stressma.

Har en redovisning på Engelska att göra imorgon. Ack ack. Som jag sa till Christina; "Vi får fnittra bort pinsamheten om någon sådan uppstår." Bra Emelie.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0