Hej snygging, hej!

Don Juan.

Ska alldeles strax äta middag, det doftar wunderbart. Köttfärsbiffar med potatis, lingonsylt och sås. Inlags gurka tror jag att det blir också. Känns som en äkta söndagsmiddag à la medeltid eller nåt. Inte vanligt i detta hushåll kan jag tala om för alla intresserade.

Jag har dessutom precis kört bil. Kan man inte bara få körkortet i handen utan att behöva göra någonting för det. Det känns som att det kommer dröja en evighet tills jag kan be om att få låna bilen för att åka någonstans. "Lovar att vara försiktig"... KUL JU!

Försökte boka ny tid för körlektion men det ville sig inte, i alla fall inte för mig, idag, via internet. Ska dit imorgon och plocka ut böcker så jag kan väl fixa det då. Två flugor i en smäll är bra.

Efter maten ska jag iväg, kul.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0