Love won't tear us apart

Cause there is no love in this stupid world. Skoja. Klart det finns kärlek, bara inte inom en liten bubbla som jag tycks röra mig i. Eller jo, det finns det ju visst. Silly.

Torsdag sitter vi på idag, i alla fall dom flesta, pretty nice actually.. especially since I have what we in Sweden call a "Studiedag" on monday. Very nice. Yes... indeed. Men, det betyder inte att det inte finns något att göra i skolan, fan jag tror jag tog med mig halva skåpet hem idag. Jättetungt och jättedumt.

Är otroligt inne på Joy Divison just nu. Bara för det så rullar just nu She's lost control, och apropå Control! Se filmen! Gripande och jättebra. Själv såg jag klart 24 hour party people idag. Också en grymt bra film. Med en stor skopa humor dessutom. Några decilitermått bra musik också, skoja, minst litermått var det. Tusan vad jag skojar mycket i detta inlägg. Jag är kille. Skoja. Haha jaa, jag säger då det. Då det.

Sitter dessutom just nu barnvakt. 150 svenska kronor tjänar jag påt. Kittlar dödsskönt i plånboken.

Tungbrottning.
Kommentarer
mallanbrallan:

"jag är kille" hahahaha där kom mitt asgarv för dagen, det satt så fint :')

2008-01-24 @ 21:24:46
Enskadaredanskedd:

You're my honeypie

2008-01-25 @ 12:50:56
Nathalie:

Jo tack allt är super bra med mig :D själv då?
haha jo det gjorde vi allt :)
saknar den tiden ;)
Men ibland så skämde du ju ut mig lite också ;)
haha Puss

2008-01-26 @ 21:17:16

URL: http://ndahlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0