Lovecat

The Cure ser jag väldigt mycket fram emot just nu!

Sitter och studerar, eller jag, inte just nu då men jag har blocket precis framför bordet med knapparna. Naturkunskap. Aptråkigt. Fast det värsta är att jag kommer på mig själv med att tycka att det är rätt intressant att läsa (och lära mig) om blodet och en massa infektioner, virus osvosv. Jag är så duktig, as usual.

Idag blev det en kort dag, det behövdes. Jag har fått otroligt mycket gjort. Jag har bl.a. gjort en sockerkaka och tittat en massa på burken.

Jag har börjat få svårt att stava till "och". Kom på mig själv med att skriva "ock" så sent som för 3 minuter sedan. För hand dessutom. Det har hänt fler gånger i skolan. Lite jobbigt faktiskt. What I would call a I-lansproblem, big time.

Träning idag också. Hum hum från... usch, jag avskyr verkligen Lars W-bäck. Avskyvärd artist, tänte skriva människa men hallå! Jag vet ju egentligen ingenting om honom som har med hans inofficiella liv. Men han är inte bra på att göra musik. Icke. Tacka vet jag Henrik Berggren. Mums!
Kommentarer
koolakattis:

Vänta bara tills du skriver åk bara. Istället för och. Då kan folk missförstå dig :)

2008-02-01 @ 22:11:27

URL: http://koolakattis.blogg.se
Stina:

Svar: aa men det är klart att man ställer upp. Jag vet själv hur irriterad jag skulle ha blivit om inte nån av er kom, så det var bara att ta sig en tablett och ge sig iväg!

2008-02-02 @ 10:10:43

URL: http://stina90.blogg.se
Sara:

Jag håller inte riktigt med dig om Lars winnerbäck. Kent däremot, deras musik förstår jag mig inte riktigt på

2008-02-03 @ 17:02:12

URL: http://fotbollen90.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0