Monday, monday

Studiedag, tur är väl det. Men nu är den snart slut och jag har mig vetligt inte studerat ett dugg. Duktiga Emelie är i farten. Nej men jag mår inte så bra idag liksom, ont i huvudet, magen, halsen, händerna, samvetet osvosv. Tanken är ändå att jag ska ta mig till träningen i alla fall. Mamma lockade med övningskörning. Okej, det är jag ju rätt svag för.

Åh, Frida är ju söt. Det är som om trappan upp är så otroligt krävande och utmattande att hon verkligen är tvungen att gå, med tunga steg, fram till mig och slänga sig över mina axlar. Hon är myspysig. Hon är scout, med rätt att göra en råbandsknop.

Annika, min andra syster, hon är nästan aldrig hemma numera. Those var them days. Hon är söt i alla fall. Annika heter hon, sa jag det? Hon är snart 15 år, blir inte svårt att komma på en present till henne direkt. Hihihohohöhö.
Kommentarer
koolakattis:

Hoppas att du är medveten om att man inte ska köra bil när man druckit kvällen innan... Oavsett hur klar i huvudet man känner sig :) alkoholen finns liksom kvar hörru :)

Snyggt att jag fick in både liksom och hörru va?

2008-01-28 @ 20:00:55

URL: http://koolakattis.blogg.se
koolakattis:

Beror ju helt och hållet på. Det sitter kvar längre än vad man tror, tyvärr :) Kan ta upp till ett dygn om man druckit 7 cl :)

2008-01-28 @ 20:40:32

URL: http://koolakattis.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0