Tröttma

Trött ja, precis vad jag är just nu. Har varit det i ett antal dagar, veckor, år kanske.. men det är väl så det ska vara? Man ska väl gå omkring och vara trött för det mesta.
Träffar man någon på väg till skolan, frågar man vanligtvis hur läget är, och oftast svarar personen ifråga :"Jorå, så jävla trött bara". Men det är faktiskt så det är. Hur tråkigt det än låter, det är ju knappast så att man säger att man är jättepigg fast man inte ärt. Alla är trötta. Vad gör vi åt detta, vanligtvis brukar människor sova men det kanske inte är den rätta lösningen till just detta problem. Eller? Jo, det tror jag. Man borde få sova mer, längre och godare.

För att slå tillbaka lite. Av någon anledning håller jag och Katarina någon slags statistik över vad som händer under de flesta lektioner vi har tillsammans.

Smakprov på vad som komma skall:
Torsdag 10/1-08 klockan är 10:30 och Katarina slickar mig i örat.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0