att ha barn

Det var verkligen inte igår som här skrevs. Neej vet jag vad. Det var dryga veckan sen som jag kom hem från Arvika och festivalen man har valt att annordna där. Det var ett konstigt veckoslut. Bra och dåligt. Mest dåligt känns det faktiskt som. Det verkar liksom inte vilja ge sig. Blä.

Jag känner mig otroligt upptagen hela tiden. Jag börjar förstå lite hur det känns att ha barn. Nej haha, det är klart att jag inte förstår det. Men jag känner att om jag är så här upptagen nu, när jag är 18 år och utan barn. Hur fan ska jag klara mig med barn? Jag vill ju dessutom inte bara ha ett barn, om det nu blir något alls, det kan man ju inte vara 100 på. Nej herregud alltså. Mmm verkligen. NU kanske jag borde sova. Det är en lång dag imorgon. Neej egentligen inte, eller inte längre än någon annan dag i alla fall.
Kommentarer
Simona:

Oh så bra man mådde efter det här inlägget =P

2008-07-15 @ 13:40:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0