du begraver mig

Japp. Det är sant. Jag ska se Broder Daniel. Jag blir nervös och får värsta magknipet när jag tänker på det. Jag lär gråta floder. Det låter så oerhört larvigt men det kommer bli så. Så mycket tycker jag om det där töntiga bandet från Göteborg.

Frisk. Då börjar jag tänka på serien "Tre kronor" som gick på fyran eller nåt. Sten Frisk som var helt sjuk i huvudet. Nej men seriöst, ingen som var någorlunda insatt i serien kan komma och påstå att han INTE var sinnessjuk. Så döper man honom till Frisk i efternamn. Det är så jävla bra!

Den här veckan blir kort och koncis. På fredag bär det av till värmland för min del. Kommer hem efter Way out west. Ih.
Nu måste jag röka.
Kommentarer
Josefin:

jag ska också se broder daniel!!! och vi kanske också ses, vem vet ;)

2008-07-20 @ 22:53:33

URL: http://imperativ.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0