from paris to berlin

Eller i alla fall från Värmland till Göteborg. Det är så kul egentligen. Vi ska till Värmland. För oss är liksom våran lilla röda gård Värmland. Mon 1 heter kåken egentligen men för oss är det Värmland. Skit i Karlstad, Arvika, Charlottenberg och resten av alla städer/ställen i landskapet. Värmland är vårat röda hus högst upp i orten/byn Smolmark. Just nu sitter jag och spelar Chuzzle samtidigt som jag laddar min mp3 med en massa god musik. Det blir självklart mycket Broder Daniel och Franz Ferdinand, här ska det peppas ute i skogen minsann. Jag åker alltså imorgon, tidigt som satan. Jag ska köra. Det blir kul. Vi kommer fram skapligt. Vi ska handla mat i Arvika, så härligt. Sen har vi 4 mil kvar, rätt in i skogen, sen är vi framme. Imorgon blir det bara jag, Bittan och Frida som åker. På söndag kommer mamma, pappa och Annika också. Då blir det liv i luckan. Sen senare i veckan får vi besök från Finspång.

Vi snackar alltså bad varje dag, gräsklippning, vedhuggning, stadsrutter. Tillslut bär det av till Göteborg och Way out west. Man am I pepp or what?! Well, nu ska jag glo lite på Star Wars episode IV tänkte jag. Spannend! Om två veckor är jag hemma igen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0