jag erkänner

Jag vill nog ligga lite med Kleerup eller Andreas som han heter. Han är ju helt ok nice liksom. Inte för att man vänder sig när han går förbi i farten och inte för att jag kan säga att jag INTE skulle göra det eftersom han vad jag vet, aldrig har gått förbi mig. Skitsamma, i smyg vill jag ligga med honom och hans musik.

Jag är helt slut. Jag hostar konstant, speciellt vid dom allra minst lämpliga tillfällena.. haha. Det ryktas om utgång på onsdag och jag tänker fan inte banga den här gången också. Hosta or not, I will be there.

Just hemkommen för den som undrade. Jag ska iväg igen om 40 minuter ungefär. Då ska jag vara barnvakt. Woho!
Hah, juste, det var en dam som ringde från kommunen idag och undrade om jag fortfarande var intresserad av något sommarjobb. JA sa jag och då sa hon att jag kunde börja nästa vecka.. yeah thanks, det är ju inte alls Arvika nästa vecka... blev alltså inget med det där. Fågelbajs..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0