kom låt oss be för helgen älskling

Helgen blir nog fin. Zimåna har ju bjudit till fest. Irg och idag är det ju lillfredag vilket gör att alla vet vad det är för dag imorgon. Den dagen firas med mysiga saker. Kryptiskt? Det är så det ska vara. Det blir mer effekt då. Kul blir det. Jävligt kul.
Nu kom min pappa in i mitt rum och gestikulerar för fullt med "trumpinnar" till låten jag lyssnar på. "Tung trumma där, bra". Han är söt. Jag fick världens största lust att kittla honom men det skulle kanske vara lite konstigt. Men varför? Vad dumt egentligen. Alla borde börja kittla sina föräldrar lite oftare.

Jag känner mig fortfarande sliten. Dessutom är jag genomförkyld vilket inte får den redan sargade kroppen att må bättre precis.

MEN JAG HAR I ALLA FALL FÅTT EN MUS AV MIN LILLASYSTER.
Kommentarer
Simona:

Festen i helgen kan vi inte hoppas för mycket på du =/

2008-06-18 @ 01:51:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0