oh man

Såg just en kul film på nian. Eller, den var nog egentligen inte speciellt rolig. En typisk amerikans komedi, som jag tydligen var på humör för idag. Så kan det gå.

Imorgon är det tisdag och då ska allting göras iordning och helst bli klart. Jag ska tvätta, packa, städa lite, cykla för att handla mat, muta syster med glass så att hon följer med på denna enorma utflykt. Sen måste jag hänga tvätten, dela upp ölen, hitta biljetten (borde vara första prio på det damn it). Sen ska jag helt plöstligt ge mig iväg för att hämta Evelyn kl. 5. Sen hem och försöka sova lite, jag känner på mig att det inte blir mycket av den varan inatt nämnligen. Mhm... Det blev det inte igår heller, och inte den innan, inte den innan det heller... herregud Emelie!

Den där filmen jag snackade om tidigare, den jäveln gav mig MINEN hela jävla tiden. Jag vet fan inte varför heller, det var liksom ingen MIN-film. Det är så få som vet vad MINEN är, det är hemskt. Det är hemskt att veta vad MINEN är, det är nämnligen större chans att man får DEN när man vet om DEN
Kommentarer
Katarina:

Jag har minen nu!

2008-06-30 @ 23:21:57

URL: http://koolakattis.blogg.se/
Karin Margarin:

Jag med!

2008-07-01 @ 00:04:25

URL: http://kmma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0