hej alla barn nu är det vuxenprogram

Att vara vuxen. Att fatta eld. Imorgon ska jag, Emelie, till banken. Jaja visst. Alla som redan har varit där helt själva utan en enda förälder eller annan vuxen, visst, kul för er. Jag har det inte. Men jag ska. Och ja, jag kanske gör värsta grejen av det men jag minns hur det var. Eller nej det gör jag inte men ändå. Jag ska till banken och ta en nummerlapp och sitta ned och gå fram till luckan och säga: Hej jag har en liten lapp här.

Den här veckan har inte varit bättre än någon annan vecka. Den har varit sämre. Kanske den sämsta på länge. Observera att hela veckan inte har gått och att jag redan kan fastställa detta. Jag har nu gjort det jag ska ha gjort, nästan. Bra där Emelie.
Kommentarer
Simona:

Imorgon blir en bra dag hörre du!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0