indian

Det är nu, när man har varit borta ett litet tag, som man ska skriva utförligt vad man har gjort och hur det har varit och så vidare. Jag känner inte riktigt att jag känner för det faktiskt. Jag har varit i Värmland. Jag har kört hem från Värmland. Jag har ätit bra med mat och är inte hungrig. Inga yttre skador och inga inre heller vad jag kan se. Fatta.

Jag känner bara så otroligt lite för att gå till skolan imorgon. Visst känner jag det ungefär varje dag innan skoldag men just idag, just nu, känns det rätt hopplöst. Jag måste gå. Det är nog kanske det som är värst, att jag vet att jag måste. Åh. Om jag ändå bara kunde skita i det. Skita i hela den här veckan och bara vara där jag vill vara istället. Det är så mysigt där.

Jag har lyssnat på musik som spelades live på Peace&Love förra året. Det har givit mig längtan. Gah!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0