ledighet

Sitter på en säng, eller i en säng kanske jag sitter. Jag sitter i alla fall upp. Jag har inte klätt på mig... boho.
Inga lektioner idag. Förutom körlektionen 16:50 men det är ju som alla förstår ett tag kvar. Jag är inte hemma.
Jag är hos någon annan. Det är mysigt att vara hos någon annan när den andra är mysig. Fast nu är den andra inte hemma längre. Den andra är och fikar med sin familj. Jag tar hand om Agaton. Fast han ligger bara på sängen och degar. Ska också bli hund. Nationellt prov i matematik B väntar på torsdag. Inte ett dugg förberedd känner jag mig. Dessutom prov i etik på fredag. Gah! Men det kommer bli alright liksom. Ska jobba några timmar imorgon också. Pengar rullar in fint nu. Så Malin, vi kan köpa biljetterna snart :) Kul vore det om vi kom på samma buss, alltså alla fyra. Fast typ 5 rader ifrån varandra. Stackars alla som sitter mellan oss då hihi.
Ska jag vara snäll och diska? Eller ska jag bara lägga mig ner i sängen och sätta på tvn?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0