mad world

Gah, kolla upp låtjäveln. Hur bra som helst. Både med Gary Jules och Tears for Fears.

Bra slapp dag idag. Klar med mastodont arbete i naturen. Känns ok. Blev rätt bra hoppas jag.

Dagen imorgon är konstig. Först lektion tidigt sen uppehåll till vad är det? Kanske 12. Känns varken frestande eller upphetsande. Men jag ska vara kvar i skolan hela tiden. Det ska jag.

Stoppar väl vid 13.30 och då måste jag till banken, antingen med eller utan Simona beroende på om hon hinner bli klar så att hon hinner med bussen. Senare plockat mamma upp oss och får sätta sig som passagerare eller handledare om det låter bättre. Sen kör jag till Rusta där jag och Simona ska införskaffa två st tält. Woho campa is the new thing. Sen vet jag inte riktigt hur det blir men blir blir det i alla fall. Äta hos Simona och sedan vidare in till lö big town and sup the skull off sig. Will be nice. I swear.

I swear alot. I like it. Oh yeah.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0