my sweet lord

Nej precis, det går inte alls bra att plugga matte. Jag vet inte riktigt om jag till 100% vill att det ska gå bra. Underligt det där. Nåja, jag körde i alla fall idag. Jag hade ju tänkt avboka lektionen för att jag kände mig tvungen att plugga. Jag kan sätta hela min dörr på att jag tjänade mer på att köra bil i 80 minuter. Ohja. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra av kvällen/natten. Sova, plugga, interneta eller kolla på något, typ något nostalgiskt som O.C. Det var ju inte direkt igår. Tänkte i så fall börja från början. Men jag vet inte riktigt. Kan inte bestämma mig. Kanske vill se en film, men vilken? Gah, det kommer sluta med ousee.
Kommentarer
koolakattis:

Komiskt att du är villig att riskera din dörr =)
och hoppas nu att du förstår precis vad jag menar på

2008-05-06 @ 21:29:24

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0