oh horatio

Tänker på mannen som hela tiden tar på eller av sina otroligt fula solglasögon. Men okej, det är en bra låt också.
Jag målade just mina naglar lila.

Det var längesen faktiskt, som jag skrev här alltså. Det har ju varit helg och allt. En vecka sen mamma åkte till Cypern så hon bör vara hemma vid 06:30. Skönt att ha henne hemma igen. Sen fick jag i helgen höra att hon ska till Åbo från torsdag till fredag. Båt liksom, det är ju hundra gånger värre än flygplan. Hatart. Nåja. Elin påminde påminde om att det är Hultsfredsdags om några veckor. Typ fyra. Jippi! Oj, nu fick jag sms. Rätt avslappnad vecka. Eh, den som kommer efter blir inte likadan. Det är då allt är så om jag vore smart nog skulle jag förstå att denna vecka inte är till för att vara avslappnad. Jag har faktiskt pluggat i två timmar idag. I solen. Det var skönt men sen kom vinden. Ajaj.

Kapten
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0