Sickness

Bigmouth strikes again. Wooaaaoowaaha. Så låter han. Morrissey. Mhm.

Jag sitter inte i skolan, vid en bänk och lär mig en massa bra saker. Nej, jag ligger hemma i min säng. Den är visserligen skön men jag gillart inte. Jag är sjuk. Vaknade med feber och världens ondaste hals. Ajaj. Vet inte riktigt varför jag har ont i halsen. Det kan väl inte bero på fredagsnöjet?  Jag som hade tänkt att jag kunde få göra tyskprovet idag men neeeehej. Måste ta mig till skolan imorgon och prata med den berörda läraren, Anna. Well well. Jag lyssnar på Kent. Det var längesen jag faktiskt gjorde det. Mysigt band det där. "Ta min hand eller låt bara bli."

Snart är det Hultsfred och jag och Simona har värsta överraskningen till Malin och Elin. Vi kan ju kalla dom för Linarna. :) Å vad pepp jag är nu. Ijijijij.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0