lusekofta

Jag invigde min lusekofta idag. Eller alltså jag har ju använt den förut men inte den här hösten/vintern.

Idag blev det så att jag inte hade förstått att vi faktiskt skulle hinna med att ha idrott. Trodde att alla lektioner var inställda helt enkelt. Så eftersom jag inte hade några id-kläder idag så gick jag mot bussen direkt efter provet. Provet orkar jag fan inte ta upp mer än så här. Det kändes bra men om jag börjar fundera mer kring skiten så kommer det genast kännas sämre, as usual.

Well, jag och Katarina kom med samma buss till tumba och jag hade redan innan hört med mamma och vi skulle klaffa in perfekt så att det bara var för henne att hämta upp mig och sen köra mot IKEA. Igen...
Katarina följde med och det blev fika, skratt och en sväng till Maxi också... självklart. Jag köpte två lampor, dock inte på Maxi utan på IKEA. Viktigt det där. Nu ska jag studerar lite och försöka att ta det lugnt så att jag tar mig till skolan imorgon.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0