on reseeing

Yes indeed. Inte igår jag skrev här direkt. Har verkligen inte haft lust att skriva vad som har pågott i mitt lif. Inte för att det har varit något speciellt, har bara inte haft lust liksom. Så, nu är det utrett. Förstår att måååånga har undrat var jag har varit osv.

I onsdags var det utgång, Baba var offret. Karins första. Det var synd eftersom det var en dålig kväll. Det var dock Babas fel!

Igår torsdag var det SACO-mässan. Jag blev helt lyrisk. Jag har iofs vetat ett bra tag vad jag ska läsa och bli och så men igår kändes det rätt nära. Så nära att jag faktiskt inte vet om jag vill ta ett år/halvår off. Gah!

Idag fredag skola och barnvakt, inte så uppetsande.

Imorgon arbetar jag från kl 12 till 16 skulle jag tro. Behövs väldigt mycket men känns tungt.

Sova en timme nu? Mmm vad skönt.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0