snor

Efter ytterligare en dag på hemmaplan känns det som att jag skulle behöva en rejäl bortamatch. I skolan alltså! Herregud inget annat...

Jag fick ett tips angående hur man kollar om det kan vara knas med bihålorna. Jag böjde mig fram och kände hur det verkligen sprängde i hela pannan. Sen slog jag mig själv över ögonbrynen och vid kindbenen och mycket riktigt, där gjorde det jävligt ont.

Jag har inte gjort något åt detta än, jag tänkte gå till skolan imorgon vad som än händer. Ska fan vara med och simma också, tänkte jag.

Nu måste jag gå och snyta mig. Fräsa näsan liksom.
Kommentarer
ehlin:

jag kommer ihåg i sommras när jag vandrade bland gravstenarna och talade med dig om bortamatcher. åh. haha

2008-11-27 @ 20:02:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0