babysitter

Ja, jag fick rycka in akut och vara barnvakt ikväll. Det blev från 5 till halv 9 ungefär. Känner mig fortfarande rätt krasslig och hängig men jag har ändå bestämt att gå på den sista lektionen imorgon som är svenska. Den känns viktig. Dessutom fick Katarina mig att vilja åka dit ännu lite tidigare och käka lunch med henne och Karin och samtidigt snacka projektarbete. Dessutom är det ju tisdag imorgon och det vet vi alla vad det betyder. Haha. Jaja, jag gillar verkligen Katarina och Karin, Karin och Katarina. Skolan är så sjukt kul med er och vårat gemensamma fnitter. Åh, jag får ju minen deluxe här borta. Puss på er.



Look how cute they are. Really.
Kommentarer
karin banan:

näh, gud sicken fining där på vänsterbilden. "klappa klappa Karin på huvudet!"

Emelie och Emelie, jag gillar dig med!

2008-10-13 @ 21:40:24

URL: http://kmma.blogg.se/
Katarina:

Nu har jag ju minen mega(!)deluxe over here. Imorgon är det böööefnitter som gäller =)



MYSPYS <3



(trots att jag inte gillar bilden)

2008-10-13 @ 21:40:25

URL: http://koolakattis.blogg.se/
karin banan:

nä vet du? jag menar högerbilden, inte lätt att vara, ja, you know what! just say it! n....!

2008-10-13 @ 21:41:31

URL: http://kmma.blogg.se/
Emelieeeeeeee:

Haha vadå, ingen tänker väl någonsin på att Karin är från norge?

2008-10-13 @ 21:42:39
karin banan:

nä, min bloggaddress säger ju liksom ingenting



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0