back(e) in action

Ja, körningen gick väldans bra. Känns bra inför morgondagens lektion mitt i Södertälje.

Så till dagen. Det hela utspelade sig under större delen av religionslektionen. Ja, det är ett väldigt intressand ämne men idag var det verkligen inte spännande. Som tur är tror jag att vi inte störde någon. Fröken Lundberg snackade om hur Jesus vandrade upp och träffade Gudfan och sen bytte ut sig själv mot the holy fucking ghost. Nu var det ju bara en väldigt stor fråga som dök upp i både min, Karin och Katarinas huvud. Hur fan kom han ner? Vi var och funderade på rulltrappor och hissar men det var inte troligt. Sen kom jag på det självklara. Eller ja, Karin snackade väl först om något jävla jetplan. Men jag tyckte att Air Bus 2000 lät bättre. Sen om man uttalar det [erbass totaosen] så blir det väldigt mycket roligare. Det blev det och detta övergick genast i mer orena tankar. "Butplug totaosen" var en variant bl.a.

Fyfan vad kul det är, jag grinar nästan av gupp här borta. Mer onsdagar åt folket. Eller i alla fall åt mig, Katarina och Karin.

Dessutom ska vi börja tala i tungor, man får ju väldigt mycket högre status för det. Har vi hört...
Kommentarer
The Holy Goat:

hujbfdo0pklfekwhgjnbvkldöscpokxijuhgvbfnjcklmksdohwe oijgnrvk fersdjihbjgnklfmjbrjevkmdlcmi...



By this time tomorrow I should be a rockstar if I keep this up!

2008-10-22 @ 20:15:25

URL: http://www.kmma.blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0