cilest 28

Tema idag iskolan. Det var kul, första föreläsningen i alla fall. Den andra hade jag redan hört en gång för typ ett år sen och den var fortfarande inte jättekul. Jag såg till att fixa en bok, Kukbruk av någon snygg Manne. Det var ju bra, då slipper jag köpan. Men grejen är den att han var jävligt bra, då tänker jag inte på något annat än det han faktiskt förmedlade. Han hade rätt i det mesta och tog upp självklara saker som kanske inte är så jävla självklara hela tiden. Skapade fnitter vilket alltid är upplyftande. Fnitter var det förresten inte direkt brist på idag. Haha.

Efter school så pös jag och Karin runt i tumba lite. Vi tog båda ut preventivmedel på Apoteket. Jag i form av vanliga p-piller och Karin som var lite mer avancerad körde på p-ring, vilket är jättespännande att läsa om för den delen haha. Sen gick vi till DinSko och kollade... skor? Jag hittade ett par helt ok, grå skor för 100 spänn vilket kändes rätt fint. Eftersom mina favoriter har gått sönder rätt under alltihop så kände jag ett smärre behov av att göra detta inköp. Sen vidare till McDonalds för att äta lite och för att diskutera och läsa bruksanvisningar till våra respektive mediciner. Inte för att vi inte redan visste men det är alltid lika kul att göra allt värre än det redan är. Jaja, där satt vi ett tag och det blev både sötisar och kisskorvar av det hela.

Klockan blev fem och det var dags för körlektion för min del. Karin hon for hem till sig. Efter avslutad lektion känns det kanon. Läraren menar på att det inte alls är långt kvar för mig till mitt körkort. Vilket självklart känns jääävligt upplyftande. Gäller bara att ta tag i teorin nu, helt klart. Heil for now.
Kommentarer
karinbanan:

pussitorsk! hahaha

2008-10-08 @ 20:41:24

URL: http://www.p-ringärenbragrej.blogg.haha
Anonym:

Vilken trafikskola kör du med?

2008-10-12 @ 18:58:03
Emelie:

Tumba. Vem frågar?

2008-10-12 @ 19:00:33
Anonym:

Ah, okej.

Vilken lärare har du?

Finan frågar

2008-10-14 @ 00:23:48

URL: http://fiinan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0