dagordning för dagen efter idag

Måste inleda med att säga att jag har skickat ett jätteformellt mejl till Katarina, känns grymt. Okej ämnesrubriken kanske inte blev så jätteformell men det kändes ändå knäppt. Det handlar alltså om designen på den här jävla bloggen som just nu ser ut som jag vet inte vad.

Imorgon går jag till skolan no matter what. Tänker inte sitta hemma en dag till. Jag åker direkt efter skolan och är hundvakt. Agaton är söt så det blir mys. Jag tänkte köpa en bautastor godispåse som jag kan ha till allt plugg jag ska syssla med när jag är hundvakt. Det är jag värd. Känns inte helt ok att jag äter mer den här veckan än någonsin. Jag borde istället avvänja mig från allt vad mat heter eftersom jag nästa vecka ska påbörja någonting nytt som tydligen ska ge världens aptit.

Imorgon ska jag träffa at least Karin och Katarina, kanske några fler som jag håller av värsta mycket. Vore ju jättebra tycker jag.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0