e-n-i

Idag har jag jobbat igen. Gick själv till lagret för att lämna kärran. Herregud vad det kändes ballt. Det var faktiskt lite läskigt men det kändes så grymt när jag var tillbaka i butiken. Pissigt väder idag gjorde att det inte var speciellt många kunder på besök, men det finns hela tiden något att göra. Typ dricka kaffe! Längesen jag drack svart kaffe, det smakade brabrabra.

Jag gillar att jag hörde av mig till rara Annika när jag var på världens vidrigaste 736 hem från tumba och bad om scones vid hemkomst. Hon gjorde det och jag blev glad. Det blev min lunch.

Nu väntar stekt lax med potatis, avokado och skagenröra. Mmm! Imorgon skola och jag är jättetrött men det ska bli skönt på något sätt. Heil
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0