facebook

Hur kul kan man ha det på facebook egentligen? Jag hatar egentliten facebook. Det är fult och irriterande. Men just nu, den här veckan, har facebook visat sin goda och fina sida. Det var sällan jag hade så roligt åt/till/på en sida på den oändliga webben. Det är nästan så att jag känner att jag längtar efter att få sitta med min dator i knät och logga in på facebook. Helt otroligt och så väldigt olikt mig.

Jaja. Kommer hit till skolan i vanlig, tidig tid och får reda på att engelskläraren är sjuk idag, igen. Well, detta innebär att jag och Katarina stormar biblioteket och väntar tills stormen har lagt sig och springer sedan in på facebook. Ja, båda två. Herregud.
Kommentarer
Katarina:

Vadå nästan så att du känner att du längtar? Du slutar ju aldrig att tjata om din kåthet på ansiktsboken.



Som stormen river öppet hav!

2008-10-09 @ 08:44:47

URL: http://koolakattis.blogg.se/
Katarina:

Hej =)

2008-10-09 @ 15:33:56

URL: http://koolakattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0