hej och hå imorgon är jag på

Idag gick jag upp skapligt. Åkte från vårsta vid 10 över 9 ungefär. Friskt och härligt väder har det varit mest hela dagen.
Det bar av till stan med Katarina. Självklart hade H&M rea just idag. En klänning, en mössa och ett par strumpbyxor blev det. Imorgon är det fredag och det är dags att klä ut sig. Jag är på!

Åkte från stan så att jag skulle hinna till körskolan till 14 vilket vi lyckades väldigt bra med, eller ja, vilket JAG lyckades väldigt bra med. Det var trots allt bara jag som skulle dit. Nu har jag bock på rondeller också, bra Emelie. Lektion på måndag igen, tidigt på morgonen. 08:30 redan, woh röj.

Nu ska jag snart plocka ihop grejer till träningen och sen ta bussen till storvreten. Kul. Huhu
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0