jag kommer inte på någon bra rubrik

Jag och Katarina sitter i biblioteket. Vi studerar lite kan man säga. Katarina har hållt sin presentation för mig, den svenska. Den var super och hon kommer att göra bra ifrån sig. Hon visade dessutom sin Europakunskap, den var också fin.

Själv är jag nöjd med svenska och rätt nöjd med psykologin också. Just nu väntar jag bara på att klockan ska bli nio så att jag kan köpa frukost.

Dagen började åt helvete. När jag borstade tänderna (med min nya tandborste) så märker jag hur ena kulan på piercingen ramlar av. Som tur är åker den inte ner i röret utan lägger sig ovanpå. Shit vilken tur jag har! tänkte jag. Sen när jag ska skruva på den lille rackaren igen tappar jag den på golvet and that's it. Spårlöst försvunnen. Jag blev helt galen och jättestressad och visste att den här dagen skulle gå åt helvete. Försökte inte ens med den svarta eftersom den är tjockare. Kom på att jag kunde ta kulan på min allra första, den med strass i haha. Så nu sitter jag med en liten och en stor kula varav den ena med fint litet glitter. Usch. Snälla mamma gav mig pengar till en ny så det blir till att fara in till stan efter skolan. Kiss och bajs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0