lost again at 3 a.m.

Kleerup var ett tag sen känns det som. Oh så bra live.

Nåja. Hemma nu. Kom hem till ett hus med bara mamma och pappa, dom satt fortfarande vid matbordet som var fullt med tända ljus och två glas rödvin. Det verkade så himla mysigt. Tur att mina föräldrar är så himla bra alltså.

 En sak jag gillar lite extra med min pappa är att han är så förutsägbar ibland (för det mesta). Efter att jag har gått upp och satt mig här på rummet, vanligtvis med musik pådragen så kommer han alltid upp, alternativt ropar på mig att jag ska komma ner. När jag säger att jag inte har lust just nu eller ska göra något annat går han lite besviken ner igen och efter 1 minut börjas det. Det är oftast en platta av Beatles som sätts på, men det kan bli något annat vi har gemensamt. Typ Who, Black Sabbath osv. ni hajar. Det är som att han ska locka tillbaka mig dit ner, till honom och musiken. Haha.

Imorgon jobbar jag mellan 09:30-13:30. Ska sedan hem och plugga och sen kanske äta middag med mamma och Bittan, det vore väldigt trevligt tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0